FANDOM

Alexandra Schaeffer

Debiut Koniec przygotowań
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 maja 1995
Zdolności magiczne
Rodzaj Magii Magia Wody
Pozostałe informacje
Praca Kazelicka adeptka
Przynależność Kazelici
Pozycje Kazelicka adeptka
Narodowość Francuzka
Rodzina Pierre Schaeffer (ojciec)

Historia Edytuj

Alexandra urodziła się 14 maja 1995 w Verdun. Jest narodowości francuskiej. Nie wiadomo jak pojawiła się w Polsce i stała się Kazelitką.

Ucieczka arcEdytuj

Osobowość Edytuj

Alexa jest ciekawą postacią według Maceda. Wobec wrogów jest stanowcza i porywcza. Wobec przyjaciół zaś jest słodka. Osobiście jest bardzo spokojna. Wobec ludzi, których nie zna Alexa jest zamknięta.

Alexa lubi kuchnię polską, którą zna od dzieciństwa. Jej ulubione danie to karp z pieczarkami. Alexa lubi filmy popularno-naukowe oraz komediowe. Zaś jej ulubione zajęcie to gra w szachy.

Alexa nie lubi jak ktoś mówi coś o czymś o czym nie mają zielonego pojęcia. W dodatku Alexa nie lubi długich sukni.

Relacje Edytuj

UciekinierzyEdytuj

Jej relacje z Adamem, Ulrichem i Darią są proste. Ta czwórką to jej jedyni przyjaciele wśród Kazelitów. Tylko im może zaufać. Trenuje ich to ucieczki. Jest ich liderką, więc jak uważa jest za nich odpowiedzialna.

Jakub ToporskiEdytuj

Słabo się znają. Jakub ratuje ją i innych uciekinierów.

KazeliciEdytuj

Alexandra nienawidzi Kazelitów. Organizuje wśród nich ucieczkę.

Umiejętności Edytuj

Zarówno mocną stroną, jak i hobby Alexy są nauki ścisłe. Jak na trzynastolatkę jest specjalistką w matematyce i informatyce. Szybko się uczy takich rzeczy. Po za tym Alexa ma głowę do języków obcych. Zna polski, angielski i francuski.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz równieżEdytuj

Szablon:Kazelici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki