FANDOM

Jakub Toporski

Debiut Koniec przygotowań
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 grudnia 1995
Zdolności magiczne
Rodzaj Magii Magia Kamienia
Mistrz(owie) Pierre Schaeffer
Pozostałe informacje
Praca uczeń szkoły podstawowej
Narodowość Polak
Rodzina Bolesław Toporski (ojciec)

HistoriaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Ucieczka arc Edytuj

OsobowośćEdytuj

Jakub jest agresywny, porywczy, nadpobudliwy oraz leniwy. Do wielu rzeczy stara się zachować pewien dystans. Jest niewiele rzeczy których nie lubi, a potrafi o nich mówić (np. śmierć). Lubi udawać idiotę, jednak osobiście jest bardzo inteligentny. Wobec każdego, kto dla niego nie jest wrogiem potrafi być empatyczny. Jednak ma problemy z nerwami. Mimo wielkich chęci ma słomiany zapał. Czasem stara się jednak dojść do celów.

Jakub gdy zakłada czapkę z daszkiem, często ze ten daszek łapie. Jakub bardzo lubi fast foody i kuchnię polską, zwłaszcza pierogi bez mięsa. Jego ulubione danie to pierogi ruskie. Bardzo lubi słuchać alternatywnego rocka. Jakub nie lubi rapu oraz jeansów.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Bolesław ToporskiEdytuj

Bolesław jest ojcem Jakuba. Jakub często stara się denerwować ojca, ale na tyle, by nie ponieść konsekwencji. Przykładowo często puszcza muzykę metalową, której Bolesław ma już dosyć.

PrzyjacieleEdytuj

Pierre ScheafferEdytuj

Słabo znane są relacje Jakuba i Pierre'a. Wiadomo, że Jakub poznał Pierre'a na ulicy.

UciekinierzyEdytuj

Jakub chce pomóc Alexie i innym uciekinierom. Razem ze swoim ojcem jedzie pod tajną bazę Kazelitów.

Umiejętności Edytuj

Jakub jest dobry z historii (głównie Polski). Niesłabo mu idzie z informatyki, aczkolwiek ma kłopoty z hardware. Jakub ma również dobrą znajomość na temat muzyki. Co prawda nie umie grać na żadnym instrumencie, ani śpiewać, ale potrafi określić (zwykle na swój sposób) gatunek muzyczny piosenki.

Magia Kamienia Edytuj

Jakub otrzymał Magię Kamienia od Pierre'a. Przez rok szkolił się i doszedł do poziomu drugiego. Jest niedaleko poziomu trzeciego Magii Kamienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki